Faq

  • Kan ik jullie contacteren ?

    Aarzel niet om ons al uw vragen te stellen op e-mail of eventueel per telefoon 051/24.24.92

  • Hoe maak ik mijn bestelling?

    • Allereerst moet u een account bij ons aanmaken. Na goedkeuring door onze klantendienst kan u bestellingen plaatsen.
    • Om een product te bestellen, maak je een keuze uit de productcategorieën. U duidt aan hoeveel stuks u wenst en u klikt u op de knop “Bestellen”. Het product en het aantal wordt daarna toegevoegd aan uw winkelmandje.
    • Het winkelmandje is een onderdeel van onze shop waar u de gekozen producten kan opslaan (en) of bewaren. Bovenaan onze website ziet u steeds hoeveel producten u aan het winkelmandje hebt toegevoegd.
    • Eveneens wordt een berekening gemaakt van de verzendingskosten (land selecteren) zodat u meteen weet wat het totaalbedrag van uw bestelling is.
    • Meteen na je bestelling krijg je van ons een bevestigingsmail, waarin alle info over je bestelling vermeld staat.
    • Je krijgt een duidelijk overzicht van de verzendingskosten.
    • Bij elke bestelling aanvaardt de koper onze algemene voorwaarden. De leveringstermijnen worden steeds ter informatie gegeven en zijn niet bindend.
    • Een vertraging in de levering kan geen contractbreuk noch aanvraag tot vergoeding als gevolg hebben.
  • Uw account

    We hebben ervoor gekozen om te werken met eigen klantenprofielen. Om uw gegevens te bekijken, kunt u bovenaan iedere pagina op onze website klikken op Inloggen of Mijn account.
    U hoeft dan alleen uw emailadres en wachtwoord in te vullen.

    Nadat u een account hebt aangemaakt kan u op de site inloggen en het volgende doen: (opgepast, wij moeten eerst uw account goedkeuren!)

    • De status van bestellingen bekijken.
    • Uw eerdere bestellingen nagaan.
    • Bestelbonnen opmaken
    • Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens.
    • U opgeven voor de nieuwsbrief en andere productberichten.
    • Uw wachtwoord wijzigen.
    • Verschillende verzendadressen ingeven en opslaan om zo een bestelling te versturen.
  • Wat zijn de gebruikelijke leveringstermijnen waarmee ik rekening moet houden?

    Alle "Medische producten" worden geleverd binnen de 2 à 3 dagen.
    Alle "Hygiëneproducten" hebben een leveringstermijn van maximum 7 dagen. Leveringstermijnen zijn nooit bindend.

  • Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon ?